Szkolenia Interpersonalne - Stopień I

Stopień I składa się z dwóch części, a przejście przez obie pozwoli Ci wybrać kolejne rozszerzające ścieżki warsztatowe.
Jednocześnie CZĘŚĆ I przygotowana jest w taki sposób, abyś rozwinął swoje umiejętności interpersonalne, niezbędne w Twoim zawodzie i abyś po jej zakończeniu widział wyraźne efekty naszej wspólnej pracy.

Stopień I to intensywne dwa kroki do zbudowania fundamentu umiejętności interpersonalnych przydatnych w każdej sytuacji.

Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale program został ułożony w taki sposób, aby sprostać realiom Twojego zawodu.

Kontynuację CZĘŚCI I podejmiesz w dogodnym dla siebie momencie, nawet jeśli będzie on bardzo odległy.


ROZWIĄŻ TEST KOMPETENCJI I SPRAWDŹ SIĘ  ›
Wybierz interesujące Cię szkolenie:
Stopień I
Stopień II

Stopień I - CZĘŚĆ I

Stopień I - CZĘŚĆ I
Zapraszamy Cię do spędzenia 7 godzin z naszymi trenerami, którzy na bazie swoich licznych doświadczeń zawodowych, przygotowali program warsztatów. Jego podstawą są ćwiczenia praktyczne.

Po ukończeniu Części I, kiedy poczujesz się gotowy, zapraszamy do Części II.
Nie zawiedziesz się ;)
W CZĘŚCI I zajmiesz się pracą nad:

Komunikacją i aktywnym słuchaniem - Twoimi sposobami komunikowania się oraz napotykanymi ze strony otaczających Ciebie osób; oswajaniem reakcji innych ludzi na Twoje sposoby komunikowania się;

Nawiązywaniem kontaktu z pacjentem przestraszonym, niezmotywowanym do leczenia, roszczeniowym, załamanym;

Sposobami motywowania pacjenta - poznaniem technik wyznaczania celów, małych kroków, wzmacnianiem oraz udzielaniem pozytywnych informacji zwrotnych.
 
Plan szkolenia:
9:00 - Rozpoczęcie szkolenia
  • Panel techniczny
  • Pierwszy panel warsztatowy
10:45-11:00 - Przerwa kawowa
11:00-12:30 - Drugi panel warsztatowy
12:30-12:45 - Przerwa kawowa
12:45-14:15 - Trzeci panel warsztatowy
14:15-14:30 - Przerwa kawowa
14:30-16:00 - Czwarty panel warsztatowy

Na tym etapie zapraszamy Cię do Części II, która wraz z Częścią I tworzy niezbędny pakiet umiejętności w Twoim zawodzie. Bez wątpienia komunikacja i jej elementy są podstawą budowania każdej relacji. Część II szkolenia będzie czasem na zdobycie praktycznych umiejętności, które pozwolą zadbać o siebie. Pokażemy Ci, jak poradzić sobie ze złością pojawiającą się w relacjach oraz jak być asertywnym w kontakcie z pacjentem i otoczeniem.
Terminy szkolenia
Termin:
Miejsce:
Cena:
Wypełnij poniższy formularz, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować:
Imię
Nazwisko
Numer telefonu
E-mail
Wiadomość